Kwaliteit dienstverlening - Jeugdgezondheidszorg - ZuidZorg JGZ
ZuidZorg JGZ kwaliteit

Kwaliteit dienstverlening / Cliënttevredenheid

Onze dienstverlening wordt door onze cliënten erg gewaardeerd. Dat blijkt niet alleen uit de eigen klanttevredenheidsonderzoeken, maar ook uit de waardering op Zorgkaart Nederland. In 2018 wordt ZuidZorg JGZ, evenals vorig jaar, beoordeeld met een 8,9.

Niet tevreden?

Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening dan horen wij dat graag van u. Wij willen u vragen om dit in eerste instantie te bespreken met de betreffende medewerker van ZuidZorg JGZ. Een open gesprek biedt vaak al een goede oplossing. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u terecht
bij onze klachtenfunctionaris:

Onze klachtenfunctionarissen helpen u de juiste weg te vinden voor het oplossen van uw klacht.

Jeugdgezondheidszorg

Hoe kun je ons bereiken?

Heb je vragen buiten je vaste contactmomenten op het consultatiebureau?

Telefonisch spreekuur: 
040 2 308 030
Op werkdagen tussen 9.00 en 11.00 uur en tussen 14.00 en 16.00 uur.

Afsprakenbureau
040 2 308 020
Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur voor het maken of wijzigen van afspraken met het consultatiebureau.

Via e-mail:
jgz.secretariaat@zuidzorg.nl

Via Twitter: 
@ZuidZorgJoepie

menu